Gjest Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 har ikke IKM før torsdag.. men blødde litt på papiret i dag, er dette den berømte festeblødningen? er kjempe kvalm å har sterke menssmerter...men klarer ikke tro at dette er mulig;) hva er nivået på hcg viss man har festeblødning, vil det ha sjans til å slå ut i kveld ???
bollus med bolle! Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Det beste er jo å holde igjen litt til og vente for å se om det er TR som er på vei, så slipper du å bli skuffet om det er negativt og deretter få TR..Dessuten bør du vente med å teste til du kan gjøre det på morgenurin syns jeg? Og dessuten, om det er en festeblødning så vil jo ikke kroppen begynne å produsere hcg før egget fester seg og da er nok nivået svært lavt rett etter at festingen har skjedd. Mitt råd: smør deg med tolmodighet en dag eller to før du tester! Uansett: lykke til! :-)
Gjest Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 ja det er sikkert lurt det, fryktlig så utolmodig jeg er her bare;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå