Gå til innhold

Klage på mammaen min innlegg.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså.... Jeg har vært å henta et prospekt på et hus jeg har veldig lyst på. Huset koster under mill, har tre soverom, og banken skulle se på det for meg ang finasiering.... og jeg glad og fornøyd reiser ned til mamma, mamma ser på prospektet....så kommer det... nei, det der var det for mye å gjøre med, du kommer ikke til å klare det...osv osv... Jeg har fått en annen megler til å se på det for meg, og han sa at det er ikke verdt den prisen som står, men et helt greit hus... noe påkostning er det jo, det er det jo ikke til å komme fra da...

Men det er jo ingenting som er bra nok... Jeg har ikke mulighet til å kjøpe noe langt over millionen, men det er jo tydeligvis det eneste som er bra nok... De tror ikke jeg kan klare å få det ordentlig og greit i det huset... det kommer jo ikke til å skje over natta at alt er fiksa, men det virker som det er det de forventer.... blir bare så lei meg når de holder på sånn....er ingenting som er bra nok....bilen jeg har er allefall ikke bra...for den var ikke dyr nok....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må si til deg som jeg sier til min venninne..

DRIT I DEM!

Du må leve ditt liv sånn som du vil, du kan ikke ta hensyn til andres meninger hele tiden.

Du vil antagelig få høre litt ang det med oppussing i banken også, hvis det er noe tak i personen du skal snakke med, men du vet selv hva du kan klare.

Ikke la dem tråkke på deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...