Gå til innhold

flere her som har forferdelig sjenerte barn / mammadalter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jegh er litt i tvil om hva jeg skal gjøre med det, og om jeg i det hele tatt bør prøve å gjøre noe?

har et barn som er veldig i rumpa mi hele tiden. hun tør ikke gjøre noe særlig uten at jeg følger med. hun er tre år. i barnehagen leker hun med ei bestemt venninne, men hvis hun ikke er der eller leker med andre, blir jenta mi helt innesluttet. og gråter selvfølgelig sårt når jeg må gå. det er fælt.

i andre tilstelninger, bursdager ol., hvor det er andre barn blir hun helt borte. i kjente omgivelser er hun heeelt annerledes...

jeg har lurt på å melde henne på turn eller andre ting, ala lek i gymsal. ser jo for meg at det vil være kjempefælt for henne, men kanskje hvis jeg har god tålmodighet, at hun vil synes det er gøy? og at det blir kjente omgivelser og trygt etterhvert...

er det noen som har erfaring å dele med meg? jeg synes det er vanske lig å finne ut hva jeg skal gjøre. kanskje det er best åå gjøre ikkeno? hun er jo den hun er på en måte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Turn eller barneidrett høres lurt ut, jeg synes du skulle prøve å oppmuntre henne til å ta kontakt med andre barn og hjelpe henne med det. Da er turn og barneidrett et sted det går an å begynne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...