Gjest Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Det forbauser meg at andre velger å kommentere andres navn(-evalg) som "grusomme". Har ikke sansen for, liker det ikke er vel mer passende og høfligere termer, eller?
wirre;o) Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 vi fikk ganske mange negative reaksjoner både av familie og venner da vi fortalte at vi skulle kalle babyen Wilma. Blir ikke sjokkert over hva folk sier lenger, etter alle de reaksjonene vi fikk på det. har du ikke noe positivt å melde så hold kjeft, mener jeg!
*bolla pinnsvin* Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Mener du her inne eller i RL? Her inne får man vel ta svarene som kommer når man spør, mens jeg også lar meg forbause over hva folk kan finne på å si når man står ansikt til ansikt med noen.
Monajenten Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Syns det er frekt her inne også, jeg! Man er jo den samme som man ville vært i RL, og jeg blir sjokkert om folk sier direkte opp i ansiktet på venner og bekjente at de har valgt et grusomt navn. Dermed bør det i grunnen være sjokkerende her også, men det er lett å være tøff i trynet når ingen vet hvem man er. Syns det er greit å si at det ikke er ens egen smak f.eks. men å si til noen at navnevalget deres er grusomt, er bare trist egentlig.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 mener du her inne? ja jeg svarer som regel at jeg ikke likser det eller noe sånt, ikke grusomt . men spør man her inne så må man nok vente seg alle slags svar, og folk har forskjellige måter å uttrykke seg på. familie og venner synes jeg kunne vært litt finere i formulasjonen ja. ikke vits i å såre noen liksom. venninna mi sa at navnet kevin, som sønnen min skulle hete og heter, var et mongonavn, altså at hun tenkte på en tilbakestående gutt. ble litt lei meg da.
♥Cherrypie♥ Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 men når noen her inne lager tråder å spør hva syns dere om navnet julian og casper fks så mener jeg at da må de tåle folks reaksjoner for da får man jo en pekepinn på om det er likt eller ikke..er vel derfor mange lager en sånn navnetråd for å finne ut om det er ett navn de vil bruke osv.. men å kommentere navn å si at de er grusomme uten at noen har bedt om dems mening er utrolig frekt! hadde venner av meg fks spurt helt ærlig hva jeg syns om navnevalget hadde jeg kanskje sagt det jeg mente men bare om noen spør!-å ikke på en frekk måte:) ingen navn er grusomme!! for det er alltid noen som liker akkurat DET navnet:)
Gjest Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 Akkurat det jeg mener, selv om man er "anonyme" her inne så kan man være litt høflig/ikke direkte uforskammet? Så bare den tråden om "Hansine" og der var det mange som sa at det var grusomt. Smaken og baken, selvsagt, og når man spør om andres mening så bør man jo få den, men det går da an å si hva man mener uten å tippe over til uforskammet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå