Gå til innhold

Flere med plutselig og hyppige blodtrykksfall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det å gjøre med dette? Jeg jobber som frisør og plutselig svartner det litt for meg og jeg blir kjempesvimmel.Antagelig ett resultat av at jeg står hele dagen. Jeg er 50% sykmeldt allerede.

Tips til forebygging?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter. Jeg er å plaga

Skrevet

Jeg blir helt smårar av det. og sist jeg sjekket var blodprosenten kjempefin og alt annet var fint! Har hatt det litt utenom svangerskapet også, men det har gått fortere over, nå trenger jeg minutter på å hente meg inn igjen!

Skrevet

Høres ut som du bør snakke med legen din om det, men det er ihvertfall viktig at du får i deg nok væske. Usikker på om det er så mye annet å gjøre enn å ta det mer med ro, så lenge blodprosenten er normal.

Skrevet

mitt ramla stadig. var på legevakt med trykk på 77/45, klaska i bakken og spydde som en gris. men eneste å gjøre er å drikke masse, og ta det med ro. minst 3 liter vann om dagen! det øker volumet i blodårene så trykket blir bedre :)

Skrevet

Da er det bare å hyle nedpå enda mer vann:D (herregud, føles ut som om jeg drikker ett svømmebasseng daglig allerede!) tørsten er det iallefall ikke noe å si på! (godt knerten har vokst seg litt opp, så slipper jeg toabesøk hver halvtime!

Takk for svar jenter! Legetime imorgen, så vi får se hva som skjer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...