Gå til innhold

Kan vi ha en ny presentasjonstråd??


Scorpiogi

Anbefalte innlegg

Nå som vi er samlet og skal kanskje følge hverandres babyer, kan være kjekt med en oppfriskning på hvem vi er?

 

Jeg får begynne:

 

Er 25 år og har to gutter og en stesønn. Eldste min kom august 2006, (Edvard), og nyeste kom 08.08.08 og heter Vebjørn August.

Vi bor i Nordland, "og trives med det" som så mange sier :o)

Har en mann jeg er veldig glad i, vi har hus og hytte på fjellet, og en kjempesøt hund, brun labrador:) Mangler egentlig bare stakitt-gjerdet nå:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

Jeg er 29år (blir 30år i høst), har to gutter jeg og. Eldste født i juni 2005(Marcus) og yngstemann kom til verden 20.08.08(Adrian).

Jeg er gift og vi bor i østfold og gjort det i 6år:) Har hus og 3gullfisker,hihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 32 og har fått mit 3 barn (han er 2 uker idag :)

Har fra før to jenter på 9 år og ei som blir 7 år på slutten av året.

 

Har en stesønn på 4 år.

 

Så lillegull er min og samboers første fellese barn :)

 

Så til sammen har vi 2 gutter og 2 jenter :) En fin gjeng det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 år, og har fått barn nummer 2 for 9 dager siden. Nummer 1 er en jente som heter Mie Mathea født november 2006, og mini er en gutt som heter Maximilian August født 23.08.08.

 

Er samboer midt i tjukkeste Oslo.. (rett bak slottet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!!

jeg er 27 år og har to barn!! Tobias født 2005 og Oliver som ble født 10.08.08!!

 

Vi bor i sør-trøndelag;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Jeg er 24 år og fødte verdens skjønneste jente 24.august, 13 dager over termin. Bor sammen med min forlovede i en knøttliten leilighet i Tromsø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 32 år og ble mor for første gang den 20.08.08 til en skjønn gutt. Bor i trondheim med samboer, som er stolt far til sin førstefødte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei=0)

Jeg er 24år og samboer er 27år vi fikk en gutt 27.07.08 hadde termin 02.08.08=0) Vi bor i hønefoss med våre to hunder en svart labrador og en manchester terrier og to katter=0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29, bor i Steinkjer, og er mamma til fem. pga litt trøbbel da de var små, bor de to eldste på ni og åtte hos et helt fantastisk par, seksåringen bor hos pappaen, men er hos meg ca femti prosent. De to minste, treåringen og lillemor på ni dager bor fast hos meg. Dette er faktisk ordninger det går an å leve med..bor i et hvitt hus med hage, og har for øyeblikket en liten pause i regnskapsstudier. TRives godt, og gleder meg til tida framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg er 33 år og har 2 flotte jenter. Første min heter

Mathea og ble født i oktober -05, og minste jenta heter Selma og ble født for 11 dager siden. Er lykkelig gift og har 12 fisker også hehe... Vi bor i Oppland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Jeg er ei Kristiansandsjente på 31 år som nå er så heldig å har fått mitt 3. barn :)

Har ei jente som er født Desember 1996, en gutt som er født Juni 2005 og nå minstejenta som ble født 28.august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) er ei jente på 26 år, bor i Vestby sammen min forlovede og datteren vår Mari som ble født 23.juli i år (jeps, vet at dette er August-klubben, men hadde egentlig termin 2.august.. vil jo ikke bytte terminklubb, trives her inne :) ).

Trives veldig godt i Vestby men den lille familien vår og 2 katter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei:)

jeg er ei jente på 27 år som bor i midt-norge sammen med min samboer(han er fra haugesund),og mine to nydelige sønner..Lars Henrik på snart 8 år som er min og vårt felles barn,lille Linus Alexander på 4 dager:)jeg hadde termin 23 august,men ble satt igang 12 dager over termin,den 5 september....storebror ble tatt med ks pga sete/fotleie og denne gangen ble det en perfekt fødsel,Linus i magen satt i seteleie helt til uke 37,da ble han snudd på sykehuset og jeg fikk mulighet til å oppleve en fødsel:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år fra Tønsberg. Fikk sønnen min Lias 22 aug-05 og lille Synne nå 6 aug-08.

Har samboer som er far til begge barna. Han er for øyeblikket ute å seiler (sjømann) i 1 mnd, så vi fikk en tøff start, men ellers er vi veldig lykkelig over å ha blitt en fam. på 4. Ser fram til han er hjemme igjen.

 

Ingen dyr her i gården ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå er det en stund siden jeg har vært inne her. Jeg er 32 år, og fødte gutten vår, Martin, en måned for tidlig, 18. juli. Jeg fortsetter nå likevel her, siden det var her jeg liksom 'hørte til', og siden han nok vil ligge litt etter i utviklingen i forhold til andre barn som er født i juli. Han ble tatt ut (fødselen satt i gang) for tidlig, fordi han ikke vokste nok i livmoren. Veide bare 1665 da han ble født! men nå er han nesten 4000 og frisk som en fisk! Jeg er gift, og det er foreløbig vårt eneste barn. :) Bor i bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Jeg er ei jente på 26 år som bor i Trondheim. Har en gutt som heter Isak som er født i desember 2004 og nå har vi fått ei prinsesse som heter Leah, hun ble født 19/08/08 3 dager før termin. Har også en stedatter som er 6 år og skolejente i år. jeg er gift og føler at livet er hærlig for tiden!!(Jeg trives med og gå hjemme) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente på 23 år som fikk ei jente så seint som 14 september, men termin var 9 og 31 august, så ble lang ventetid. Er bosatt på Rena i østerdalen sammen med mann og hund!Er veldig lykkelig, og har fått ei fantastisk jente som sover over 20 timer i døgnet!(foreløpig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 år, og har fått mitt første barn (jente) for 7 uker siden.

 

Er samboer og bor i Oslo (Frogner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

Jeg er 29 år, gift og har nå to barn.

Jenta kom sept-2004 og Gutten kom 18.08.2008.

 

koser oss masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 år og bor i Holmenkollen/Oslo med verdens beste mann. 11.08-08 kom vår solstråle Sienna til verden.Vi storkoser oss foreldre og kunne ikke hatt det bedre.

 

Vi er ikke gift, men kommer sikkert til å bli det om ikke så alt for lenge ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år gammel student som fikk min (første) lille prins den 21. aug. Jeg og mannen min føler oss så heldige som har fått lille Benjamin og koser oss hver dag med han :)

 

Vi bor i Oslo, nærmere på Lindeberg. Det hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med flere som man kan gå på trilleturer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg er ei jente på 26 år som ble mamma for første gang 23/8-08 seks dager over ul termin. Jeg bor på Jessheim sammen med samboer og våre to hunder; ) Vi storkoser oss! Og jeg er kjempelykkelig; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei

Jeg er 28 år og bor i Bergen sammen med mine 3 gutter! Den største er jeg gift med :) Den første gutten vår kom sommeren 2005, og nå den andre sommeren 2008 :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...