ntnjen Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 jeg har fått snuppa til å gjøre lekser, spist kjempe goe pizzahorn som jeg har laga te middag, å vært me henne på fotball trening!!! å nå sitt eg her å venter til kl skal bli åtte! da skal eg ut å gå tur!!
Babyønske �� Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Har laga meg middag og spist, og delvis rydda opp. Planta ut høstlyng i en krukke der blomsten var ferdigblomstret. Og så har jeg vært et par runder innom her på BIM :-) Gå tur vurderte jeg også, var så deilig temperatur ute.
Elsker jenta si<3 Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Vært på omvisning på føden og besøkte samtidig en venninne som fikk en gutt i helgen:) Også krangla litt me sambo om badet som jeg gjerne vil ha ferdig snart,ettersom termin er om 5 uker....:/
TusseMor07&09&14 Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Vært hos dyrlegen med pus. Viste seg at han hadde total nyresvikt. Så her sitter jeg tårevåt og trist,med en pus for lite i huset:o( Så utrolig lei meg! Kunne gått vært for uten disse to siste timene, for å si det sånn!
Elsker jenta si<3 Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 åå,så fælt:( Vet hvor fælt det er å miste et kjæledyr,ja..
TusseMor07&09&14 Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Ja... det var grusomt! Mannen min overbeviste meg om at han sikkert ble bra igjen. Jeg måtte dra alene pga vi har en liten gutt hjemme. Ble rimelig tatt på senga. Knakk helt sammen vettu:o( Men han har det vel bedre der han er nå...
nr.4 i oktober Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Betalt en haug med regninger, laget og spist middag, støvsugd, badet minstemor og lagt henne, samt hjulpet 9 og 13-åringen med lekser. Nå er det litt tv-tid (Oprah..) før jeg skal henge opp klesvask og rydde ut av oppvaskmaskina.
Helene <3 Sarah Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 pendlet hjem fra første skoledag, 2 timers tur.. Laget middag og koset med gullungen.. Nå skal vi spise og nyte kvelden!
Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 Tja, kommet meg hjem fra skolen. Spist god middag og surfet rundt på nettet for å finne ut hva sidesikkerhet i egen bolig egentlig går ut på. Makan til forvirring! Også har jeg posta et innlegg her inne på skravle om det nå nettopp! Jeg har også fått lest et kapittel til i boken og skal snart på trening Jeg har også irritert meg ganske grundig på huseier som ikke klarer å la være å bråke. Regn eller sludd, jul eller påske, helligdag eller hverdag, tirsdagsmorgen eller søndagsnatt, her skal det hamres! Til personen over: Så utrolig trist med den pusen din. :/ Var den gammel?
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 Jeg har vært på Plantasjen å handlet blomster! <3 Ta 3 betal for 2 er knall!
TusseMor07&09&14 Skrevet 1. september 2008 #11 Skrevet 1. september 2008 Nei, han var ikke mer en 3 år:o( Dyrlegen sa det var veldig sjelden de fikk inn så unge katter med total nyresvikt... huff... tror jeg snart må legge meg jeg. Helt uttafor vet du!
blirjegsnartmamma Skrevet 1. september 2008 #12 Skrevet 1. september 2008 vært en runde her inne, laget og spist middag, og er her inne igjen.. Vurderer å gå en tur, men da må jeg få med gubben også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå