Gå til innhold

Hva slags vinterdress kjøper du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor? Hvilke sko anbefaler du? Snart på tide å begynne å tenke på kaldere tider...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reima/Reflex.

Vært fornøyd med dressen før, så ser ikke noen grunn til å bytte over til noe nytt og ukjent. Derfor.

(Dårlig begrunnelse, men men)

Skrevet

Kjøpte ticket2heaven i fjor, tror faktisk den passer i år også. Den var veldig bra i fjor, så da får vi håpe den holder like bra i år.

Skrevet

Troll med uttagbart for! Vi skal bruke dressen fra i fjor så lenge den passer da. :D Sorel sko, helt klart. Ser ingen grunn til å "change a winning team". Lille var ikke våt eller kald i det hele tatt i fjor enda hun går i naturbarnehage, og her er det både 20 blå og masse snø, slaps, is osv hele vinteren.

Skrevet

Troll. Syns den var helt super. Er ikke slitt i det hele tatt selv om dattera mi brukte den hele senhøsten, vinteren og våren i barnehagen. Genialt at man kan ta ut foret, da kan den brukes mye lenger. Minuset er at den er ganske dyr. Men for vår del, så kjøpte vi en nøytral farge og skal bruke den til minstemann når han vokser inn i den, så da blir det ikke så dyrt.

Skrevet

jeg har kjøpt lille sine på g-sport tror jeg. i fjor altså. de har uttagbar filt inni og holder ned til minst minus 25. du får de på nett også. søk på sorel. tror www.sierratradingpost.com har de.

Skrevet

Har kjøpt Trolldress med uttabgart fór, denne dressen kommer jeg til å velge hvert år frem til Luke ikke trenger vinterdress noe mer. Absolutt den beste dressen etter mine krav.

Skrevet

Sko ja: I fjor brukte barna mine Viking Thermo Gore-Tex (eller noe i den duren) og de var så greie at de skal brukes i år og. Ikke ble de kald og ikke ble de våt.

Skrevet

Glemte å skrive at jeg har kjøpt Ecco vintersko.

Skrevet

Det blir reima Amur vinterdress ,med reima ull dress innenfor, og ecco vintersko til frøkna :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...