~~DoraDora~~ Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Helly Hansen sin Den er fin å se på, holder tett, er varm, har avtagbart for inni, og den har regntøystoff i bak og på knær. Har den til alle tre, og har hatt den årene før. Er veldig fornøyd med den.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 I år skal lillemor få Helly Hansen sin, kun fordi jeg fant den på salg i mai. Har arvet mye, og merker ikke forskjellen på dressene. I fjord hadde lillemor sparkjøp sin dress. Var veldig fornøyd med den også. Den er ikke vanntett på knær og rumpe, men her oppe hvor det er kaldt om vinteren spiller ikke det noen rolle. Har regnbukse over på høst og vår.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 I år blir det HH sin, junior fikk den til bursdagen sin.. Så blir spennende å prøve den. Første vinter i bhg hadde han Reima dress, andre året hadde han NAME IT. OG av de to var jeg mest fornøyd med NAME IT. Ga 250 kr for den, ikke på salg. Den var passe tykk, holdt væske ute. Den kunne være våt som bare det på utsiden, men sønnen inni var tørr..
blond Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Ingen grunn til å bruke noe annet enn Reflex. Den tåler aktive barn som ikke er av det forsiktige slaget, har god passform, er lett, tørker raskt etter vask og kan til og med arves. Den er også god og varm.
Trollkatt Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Jeg har ingen favorittmerker, siden jeg ikke merker forskjell på Reima og Coop. Så jeg kjøper det jeg kommer over når tiden er inne for å handle, men jeg gidder ikke å kjøpe dress til tusen kroner. (Dyre dresser kjøpes på salg.) Det som er viktig, er at det er avtagbart fór, og at de er enkle å vaske, dvs ikke krever noe spesielt. Det som er fint med Reimadressene, er jo at de holder seg pene lenge. Men det er egentlig ikke så viktig, annet enn at det er litt koseligere å arve en dress som ikke ser helt forjævlig ut. Har ikke merket forskjell på verken varme, vanntetthet eller slitestyrke på noen av de dressene mine barn har brukt, så jeg er blitt mindre opptatt av tester og slikt. Men det er jo alltid greit å høre andres erfaringer.
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Storesøster hadde reflex 2 delt dress i fjor i bhg og er kjempefornøyd med den. Er den for liten i år så kjøper jeg reflex i år også. Er fornøyd med den og den er ikke så dyr. Skal kjøpe reima til lillebror i bhg. Har hørt veldig mye godt om de. Han har fått reflex til å ha i fjøset. For er som sagt fornøyd med det merket.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 engang har jeg kjøpt HH til barna mine, OG ALDRI MER.... aldri vært så missfornøyd med en dress noensinne... Men ellers har jeg hatt mange forskjellige, og vil nok si at de fleste er ganske liker.... liker ikke de med avtagbar for.... de blir som regel ikke brukt uansett... i år har je active kids, den har jeg ikke brukt før, er spent...
bente69;) Skrevet 2. september 2008 #9 Skrevet 2. september 2008 Snuppa har brukt både Stormberg og Play sine dresser, veldig fornøyd med de. I år skal hun ha en Troll dress (kjøpt på 70%), kjøpte lue, djevellue, 2 sett polvotter, 2 ullfleece sett i samme slengen når det var 50-70% på Troll. Betalte under 1000 kr for alt i våres. Så det blir spennende å se om det dyre er sååå mye bedre en det vi har hatt før.
Regnbuens barn™ . Skrevet 2. september 2008 #10 Skrevet 2. september 2008 Jeg har bare hatt Reimatec hittil, er veldig fornøyd både pga passform og bevegelighet, hvor varme de er og at de puster, og vanntette. Ser ingen grunn til å bytte når jeg er så fornøyd. Har høst dresser og jakker fra Reima også. Like fornøyd hver gang ;-)
Mille** Skrevet 3. september 2008 #11 Skrevet 3. september 2008 Når eldste var liten var vi studenter og hadde dårlig råd. Gikk stort sett da i dresser fra H&M, Cubus, Lindex og Coop. De var dritdårlige! Fikk nr 2 og hadde god råd, begge to fikk reima tec dresser etter et tips fra ei venninne (som ikke er her inne, hehe...) og jeg kommer definitivt til å holde meg til reima tec. Supergode dresser, ungene er tørre og varme og dressene er veldig lette å ha på seg og bevege seg i. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå