Gjest Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Hvordan ble de når de ble eldre? Lillegutt har vært stuptrøtt siden klokka fire, men har nektet å sove. Jeg har lekt med ham, gitt ham mat, bært, vugget og sunget, men han har bare sutra og vært misfornøyd. Nå sovnet han endelig etter mye skriking og slossing. Han har aldri vært noen sovebaby og hadde ikke sovet siden klokka 12 idag. Han pleier ikke å legge seg før klokka 20, så blir spennende å se om han har sovnet for natta nå.. Han vil helst at det skal skje noe hele tiden, kjeder seg fort og er veldig ivrig på å komme seg frem og lære nye ting. Han fikk ordentlig teken på rullingen når han var 4 mnd, begynte å krype når han var 6,5 måned og nå som han er 7,5 måned reiser han seg selv og kommer seg frem overalt. Andre som hadde lignende babyer? Er så spent på om det roer seg etterhvert, eller om jeg bør "grue" meg til han begynner å løpe og klatre.
Hyacinth Bucket Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Høres kjent ut ;-) Sjefen var hyper allerede i magen og er det fortsatt i en alder av 18 mnd. Er høyt og lavt i løpet av 1 sekund. Vi må følge med hele tiden. Slitsomt, men veldig gøy!
Gjest Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Hehe, samme her, var skikkelig vondt på slutten. Ble jo sparka gul og blå innenfra. Er utrolig morsomt og man får utrolig mye igjen når man har livlige barn, men av og til hadde det vært deilig med en pust i bakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå