Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Dersom dere kom inn i en drosje og barnet til drosjesjåføren satt på? Fordi drosjesjåføren har lengre arbeidstid enn barnet kan være i barnehagen, og dermed må ha med barnet sitt på jobb i 1/2 til 1 time hver morgen (før bhg) eller ettermiddag (etter bhg) Hva bør den andre forelderen gjøre (delt omsorg) med dette? Vil gjerne bistå med hjelp og råd, men er usikker på om mine reaksjoner er representative og gode iforhold til den allmenne. . .
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Herregud som du skal bry deg med hva andre gjør da!!!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Vet du hvor vanlig dette er i andre land enn Norge?...alle er ikke så heldige at alt er tilpasset arbeidstiden deres. Jeg er IKKE sjokkert, da jeg var liten var jeg og tvillingbroren min med pappa på jobben fordi vi ike hadde barnehageplass men hadde ikke råd til å være hjemme med oss. Har ikke tatt skade av dette:-)
Sånn kan det gå Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Så lenge det var plass til meg og det jeg hadde med meg så gjorde jo ikke det meg noe. Og barnet har da ikke vondt av å få tilbringe litt ekstra tid med forelderen sin?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Syns det er skremmende å lese innleggene over, hvor er hensynet til barnet? Denne drosjesjåføren kunne vel valgt en jobb med normal 8timers arbeidsdag hvis h*n vil ha delt omsorg? Dersom foreldre må ha med barna på jobb for å få ting til å gå rundt, bør de finne en annen jobb! Barn har ingenting på jobb å gjøre!
Gjest Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 lever du i din egen lille fantasi verden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå