*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Har akkurat pumpet fem min på hvert bryst... virket da litt tomt... (hadde fryktelig spreng, og snuppa hadde endelig sovnet virket det som..) Hun sover fortsatt... men hvis hun våkner igjen nå om kort tid... vil det være mat igjen da liksom? (hvis hun ikke virker fornøyd får hun seff det jeg har pumpet på flaske) Og en ting til... jeg går på antibiotika... er det dumt å fryse melka da... og heller vente med frysing igjen til kuren er ferdig?
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 1. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. september 2008 () = (samme som ammedebatten)....
Scorpiogi Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 i løpet av den første timen fylles det vel med 50% av kapasiteten... men er jo alltid litt igjen, sånn skikkelig feit melk..
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 1. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2008 Tusen takk for svar.. hun sover fortsatt... er vel ca ti min siden jeg pumpet... så satser på hun sover i alle fall 30-40 min til :-)
Bergene Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Det produseres melk hele tiden. Når hun suger på en tom pupp kommer det masse god og fet nyprodusert melk. Så det er ingen problem å amme rett etter at man har pumpet ;-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå