tigergutt<3 Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 har kikket mange ganger nå og finner ingen ting. Vi har kjøpt sprinkelseng der, og de er litt mindre enn vanlig. Så den fine rosa sengekanten som tulla brukte var jo altfor stor.... Nå tenkte vi at vi skulle kjøpe en ny blå en til prinsen vår...
nr.4 i oktober Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Jo, det selger de fremdeles, jeg så det sist gang jeg var der.. Lå på barne"avdelingen" ved sengetøyet.. Har du spurt på IKEA når du har vært der?
gullfisken83 Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Var på Slependen lørdag, da hadde de. Men tror det bare var hvit...
AO3 Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 De hadde da det i juli? IKEA på Leangen (Trondheim). I hvit.
Promp Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Joda, de har det. Mener jeg har sett i både blå og rosa, jeg... Hvert fall på Slependen.
mamarama og lille banan Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 jeg kjøpte den i hvit på Leangen i Trondheim i midten av august. så ikke andre farger. http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IkeamsSearch?storeId=16&langId=-14&catalogId=11001&searchType=product&pageNumber=-1&orderBy=score&category=%23%7EProducts&query=sprinkelbeskytter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå