Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Hadde sex i går, noe jeg sjelden har. Er singel. Han kom hit,vi låste ytterdøra og gikk på rommet. Mens vi var der, har vist mamma og mannen hennes vært utom her. Dem har garantert hørt oss, bare senga bråker noe jevlig. Dem skjønte det vel også, med besøk av barnefar og låst dør. Huff,jeg er flau. Er voksen,men synes det er pinlig de skal høre meg med sånt. Får vel høre det. Jevli iriterende at folk ikke spør før de kommer på besøk.åh! Og kl var jo 11 på kvelden.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Du får henge en svær bjelle på døra så er du litt mer forberedt neste gang he he.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Hehe. Gruer sjikkelig til og treffe mamma ijen.. Syns det var råpinli jeg.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Hvordan vet du at de har vært der da? Har de sagt noe?
Gjest Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Det er vel ikke noe flaut å ha sex vel. Siden du er mor har sikkert moren din skjønt at du holder på med den slags :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå