Gå til innhold

noen som har sett wall e på kino?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte ta min femårige gutt å se den.men er den bra? var på kung fu panda for ei stund sida,men da gikk vi midt i filmen,for den var jo virkelig ikke noe trivelig.var jo flere som hadde sett den med barn i samme alder og yngre som syntes den var bra.men den syntes jeg var for voldsom.bare slåssing og skumle figurer.så vil liksom unngå å gjøre den tabba igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den skal være kjempebra. tror det er verdt å gå å se den. vi skal på lørdag sansynligvis, med lille som er 4 år.

dette er en god og søt film, tror ikke det er mye slåssing i den. til og med vanskelige tor milde gav den en 5'er.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Men hvor får man sett den med ENGELSKE stemmer?

Skrevet

Det vet jeg ikke, evt sjekke om de har sene forestillinger med engelske stemmer. :D

Skrevet

Vi var og så den i helga - du verden for en sjarmerende film! Vi gikk på en visining med originale stemmer, men det var veldig lite dialog i filmen, så sånn sett er det ikke et must. Men sevfølgelig, det er jo alltid stas å høre Sigourney Weaver :)

Det var flere barn som så den, og jeg vil nok absolutt si at den passer for 5-6 år og oppover.

ENJOY!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...