Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Det jeg lurer mest på er hvordan det foregår, hvor lenge mellom tablettene osv. Og hvor lenge etter tablettene fødte dere evt?? Fint med mange svar:)
aomeg Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Hei=) Ble satt igang kl 10.00 om morgenen , måtte ligge i ro i to timer så do-gåing måtte gjøres i forkant.Kjente ingenting.Kl. 16.00 fikk jeg ny pille og begynte så vidt å kjenne litt mens murringer som bygde seg opp.I halv tolv tiden på kvelden bar det inn på føden.Åpningen tok fryktelig lang tid.Fikk akupunktur for å stagnere maseriene og for å få litt søvn i tre-tiden om natten.Hadde bare åpnet meg 2 cm.Det var 30 t. totalt i fødsel men det skal sies at jeg var bare 34 uker på vei og livmormunnen var hard og lukket.Da skjer modningen så raskt at riene er hardere. Det var en tøff fødsel men det som tok mest på var ikke smertene men det at jeg til stadighet var kjempe trett og kraftløs. Lurer du på noe så bare spør =) Ligger fødsels historie på "min fødselshistorie" hetende Da Aryan kom til verden.Har ikke link foreløpig
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 Takk for svar:) Mener du at det gikk 30 timer fra første tablett til gutten var født? Jeg er andregangs, så de regner vel med at det skal gå noe raskere. Spontan fødsel sist. Skal evt settes i gang i uke 38 da.
Julia/Julie Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Jeg ble satt i gang første gang med tablett. Fikk høre at dette kunne ta laaaang tid og at det ikke var så lett som å trykke på en knapp. Jeg la meg godt til rette i sengen og sendte mannen min ut for å kjøpe mat, men mens han var borte så kom riene. Etter 4 timer hadde jeg full åpning og gutten kom 10 minutter etter det. Nå lurer jeg på om fødsel nr 2 kommer til å gå like raskt eller om det gikk spesielt fort siden jeg fikk pille.. Ps: jeg fikk beskjed om at jeg kunne få pille nr 2 etter 6 timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå