Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Det jeg lurer mest på er hvordan det foregår, hvor lenge mellom tablettene osv. Og hvor lenge etter tablettene fødte dere evt?? Fint med mange svar:)
Shining Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Jeg ble igangsatt med tablett fredag kl. 14. Da var jeg 8 dager over termindatoen. Jeg kjente allerede i løpet av den første timen at noe begynte å skje. Jeg dro hjem og fikk beskjed om å komme tilbake til kl. 20. Da skulle de sjekke modning og eventuelt gi meg en ny tablett. Jeg benyttet tiden hjemme til å slappe av. Jeg hadde jevnlig milde rier som ikke var spesielt smertefulle, men som økte i styrke hvis jeg beveget meg rundt. Kontrollen kl. 20 viste at det var blitt 2 cm åpning, så da tok de vannet. Jeg trengte ikke flere tabletter. Etter det kom riene raskt. 5 timer etterpå var lillebror ute. Jeg er andregangs, så det kan ha innvirkning på at det gikk såpass fort.
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 Er 2. gangs selv, men ble ikke satt i gang forrige gang. Tusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå