Gå til innhold

Kan noen beskrive nedpress-følelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert et teit spm, og det sier vel seg selv hvordan denne følelsen er..men jeg må si jeg er litt usikker på hva jeg går og kjenner på?.

Har hatt en slags trykk mot blæra i det siste, av og til kommer deg sånn kriblende følelse... Nå vet jeg at tulla ligger med hodet ned, så det kan godt være at hun ligger og dunker hodet mot blæra mi :-)

Innimellom er det også litt ubehagelig følelse i bekkenet. Føles ut som om jeg har hold/sting rett over symfysen. Jeg har bekkenløsning forann, så det er vondt hele tiden, så greier liksom ikke å skille "vondtene" fra hverandre. Aner ikke hva som er smerter som kommer av bekkenløsningen, om dette er en nedpress ting, eller om hodet er i ferd med å feste seg. Er i uke 34+3 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer egentlig litt på hva denne følelsen er jeg og.

Dytter derfor litt

Skrevet

Godt det ikke bare er meg som lurer litt på dette. Jeg er førstegangs, og er igrunn ganske så uvitende har funnet ut... :-)

Skrevet

kan jo ikke garantere at det er nedpress jeg føler, men jeg tror det.

Jeg kjenner et slags trykk i hele nedreste delen av magen, speielt når jeg reiser meg og går. er vondt, sånn at jeg liksom føler at jeg må bøye meg litt frem. kjennes også ut som at jeg har en kjempestram bukse på meg, men når jeg tar av buksa så strammer det alikevel. presser liksom nedover, mot underlivet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...