Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 må man være enslig for å få kontantstøtte?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Kontatstøtte er for alle som ikke har barn i barnehagen, sivilstand har ingen betydning.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 ok takk ,men kan man søke hvis man har sambo og da? jeg vil ut i jobb snart blir deppa av å være hjemme.Men da kan jeg søke til jeg begynner å jobbe da kansje?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Barnet må være mellom et og tre år gammelt. Man får ikke kontantstøtte for barn under et år. Hvis du har barnet 50% i barnhage, kan du søke om 50 % kontantstøtte.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Hvis du bruker barnehage (100% plass) med statlig støtte (de fleste barnehagene har det) får du ikke kontantstøtte, men har du gradert plass får du kontantstøtte fratrukket plasseringsprosenten ( feks.60 % plass gir 40% kontantstøtte) Bruker du dagmamma eller barnehage uten statlig støtte får du full kontantstøtte fram til fylte tre år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå