(Liten tass med tut ventes:) Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Jeg er å har alltid vært slank, til tider tynn.. Igrunn er det rart for jeg eier jo ikke peiling på godt kosthold..lever på taco og grandis.. litt kyllingfilet innimellom.. Nå klarer jeg ikke taco!!! fint da har jeg en mindre rett å velge mellom å da gjenstår..ehh 2??!! Eier ikke oppfinnsomhet i matveien, å har ikke særlig mye tålmodighet på kjøkkenet... Noen som har sunne tips til middagsretter som er enkle å lage? Alt taes i mot med takk, fra meg å spesiellt min lille spire:) (Tror samboeren åsså ville likt forandring ja:P)
<3guttenesine<3 Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Jeg bruker www.matprat.no veldig mye. Der kan man gå på raskt og lett- oppskrifter og finner masse mat som er like raskt eller raskere å lage enn taco! :-) pastaretter, wok, gryter og masse masse rart og deilig!! Håper du finner noen gode middager der!
(Liten tass med tut ventes:) Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 Hei Ja har vært der inne en tur jeg åsså... Er nok bare å ta seg sammen å lese ja... Nå MÅ man jo lære seg å stå på kjøkkenet..kan ikke la ungen min vokse opp på grandis..kremt! er bare jeg som skyr kjøkkenbenken som pesten.... Misunnelig på alle venninnene som lager hjemmelagd ditt å datt å stoorkoser seg:) Her må jeg vel klype meg selv i nakken... Er det så superfarlig å spise skalldyr under graviditet? takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå