Nerak 2x pp Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Hei. Lurer på om det er noen som har hatt såkalt mensen etter at de har blitt gravert??? Var det i så fall på lik linje med tidligere mensen m smerter og blødninger???
Nerak 2x pp Skrevet 2. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2008 Begynte å lure litt her. I helga har jeg sovet kjempe masse, og i går var jeg utrolig slapp(sov nesten hele kvelden etter jobb), vondt i ryggen, kvalm, stekte kjøttdeig, og da holdt jeg på å spy, når vi la oss, orket jeg ikke ligge inntil min kjære, for deoen hans lukta så mye (noe den ikke pleier). Fikk tr forrige lørdag, da var den 5 dager forsinka, og hadde ikke vondt i puppene slik som jeg pleier, men hadde veldig vondt i mage og rygg når tr kom. Måtte teste i dag morges m QR, men var negativ. Har heller ikke feber symp. Mulig nor rart som går, men vil ikke være syk nå. Skal gifte meg om litt over 1 uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå