Gå til innhold

Noen som har hatt "lure" mensen???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

 

Lurer på om det er noen som har hatt såkalt mensen etter at de har blitt gravert???

Var det i så fall på lik linje med tidligere mensen m smerter og blødninger???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte å lure litt her.

I helga har jeg sovet kjempe masse, og i går var jeg utrolig slapp(sov nesten hele kvelden etter jobb), vondt i ryggen, kvalm, stekte kjøttdeig, og da holdt jeg på å spy, når vi la oss, orket jeg ikke ligge inntil min kjære, for deoen hans lukta så mye (noe den ikke pleier).

 

Fikk tr forrige lørdag, da var den 5 dager forsinka, og hadde ikke vondt i puppene slik som jeg pleier, men hadde veldig vondt i mage og rygg når tr kom.

 

Måtte teste i dag morges m QR, men var negativ.

 

Har heller ikke feber symp.

 

Mulig nor rart som går, men vil ikke være syk nå. Skal gifte meg om litt over 1 uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...