Impulsiw Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Ehh..har hørt noen i USA (selvfølgelig) - har tatt katta i microen. Eller lot en 5 måneder gammel baby sulte ihjel i et bilsete i leiligheten..men denne var ny!! Et nytt lavmål ??
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Skal hente en link fra vg. Hun ble dømt pga hun la babyen i microen fordi hun var redd kjæresten skulle finne ut at han ikke var faren.
Banshee Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Dette er da slettes ikke første gang, skjer mye borte i uniten gitt... Lurer på hva som er årsaken til at folk er litt mer fornuftig her i landet jeg. Skulle jo liksom tro at det kunne skje slikt her også, om ikke annet så en meeget sjelden gang.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Ja det er helt grusomt. Leste det. Denne verden er syk!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Lot dem virkelig babyn bare sitte der å dø?????????? baby i micro hva faen går det av folk ,Fy faen sånne folk kunne jeg drept,kunne dem ikke bare gi bort babyn da
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 Lot barnet sulte ihjel: http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article1625666.ece Ga baby feil mat, døde...: http://www.moss-dagblad.no/article1815353.ece
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 Herregud for en verden vi lever i
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #12 Skrevet 1. september 2008 Slutt å legg inn slike jævlig ting som ødelegger nattesøvnen min og gjør meg til en enda mer hysterisk mor. Kunne i det minste fått en advarsel i overskriften, så en slipper å måtte lese slike ting. FAEN!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #13 Skrevet 1. september 2008 nOEN SKULLE VÆRT TVANGS STERILISERT
Ioren Skrevet 1. september 2008 #14 Skrevet 1. september 2008 overskriften "Når mor steker babyen i microen" sa deg ikke nok hvis du allerede er hysterisk??
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #15 Skrevet 1. september 2008 Jo, det var jo selve overskriften som var problemet her.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #16 Skrevet 1. september 2008 Verden er ikke en blomstereng, så når det står i tråden og overskriften slik det gjør så hold deg borte.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #17 Skrevet 1. september 2008 Herre gud,stakkars forsvarsløse baby Blir helt på gråten jeg. At noen kan gjøre noe sånn mot et lite barn! Tenk så vondt han hadde det da, når han satt i den stolen i 8 dager! Nå må jeg bort å hente babyen min og holde han i armene mine litt. Jeg fikk helt vondt inni meg.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #18 Skrevet 1. september 2008 Problemet er jo at all jævelskapen står i overskriften. Syns slike innlegg/overskrifter ikke bør forekomme på en siden med nybakte foreldre.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #19 Skrevet 1. september 2008 Hvorfro i helvete legge ut en slik tråd, jeg blir kvalm
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #20 Skrevet 1. september 2008 Å fy, jeg også. Hva skjer med verden...?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #21 Skrevet 1. september 2008 Hvordan går det an å neglisjere sitt EGET barn i 8 DAGER??? FAEN kan bare ikke forstå hvordan noen kan være JÆVLIG EMPATI LØS!!!! Hjerte gråter får den lille engelen,som forhåpentligvis har det bedre nå...Helt tom for ord,men full av tårer.... Jeg måtte også inn å kjenne på babyen min,som snart er 5 mnd!!!
Gjest Skrevet 2. september 2008 #22 Skrevet 2. september 2008 Jeg sitter å leser å tårene renner ,stakkars små engler,min lille Odin er ikke i form ,begynner å bli forkjølet ? og jeg går rundt å holder han ,og synes synd på han fordi han er tett i nesa.Dette er jo bare en liten forkjølelse for jeg håpe , men alikevel man blir jo så glad i dem . ,ingen ting i forhod til det jeg leser. Hva tenker disse syke menneskene på?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #23 Skrevet 2. september 2008 Det går for faen ann å sile ut hva man skal skrive her inne el ikke.Finnes da oppgående mennesker som kan lese vg og dagbladet her inne.Hva i svarte er vitsen med å legge ut sånt her,og inkludert videoer av barn som blir mishandlet!Svarte dere er korte!
Cyan86 Skrevet 2. september 2008 #24 Skrevet 2. september 2008 jeg skjønner ikke vits m å sette barn til verden når man skal ta livet av de og mishandle de!! det er en sjuk sjuk verden!!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #25 Skrevet 2. september 2008 FY F...! Disse menneskene(?) burde vært fast spent i en stol og etterlatt for å dø....!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå