Gå til innhold

Hvor langt tror dere er jeg på vei?


Vil

Anbefalte innlegg

Hei, jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei...

 

Grunnen til at jeg ikke kan kalkulere det ut, er at jeg sluttet på p-piller 31.juli, og ble gravid uten noen tegn på eggløsning eller menstruasjon...

 

Blir litt gal av å ikke ane hvor langt jeg er på vei, og hvor lang tid det er til jeg er i det andre (og mer sikre) trimester...

 

Jeg testet positivt første gang på torsdag 28.august, mens jeg fredagen før det, 22.august, testet negativt.

 

Har forstått at man allerede i 4. uke kan begynne å teste positivt, og tenker derfor at jeg nå er gått inn i femte uken nå (barnets tredje), uten at jeg vet det sikkert. Kan i prinsippet være i sjette eller sjuende uke også kanskje?

 

Når testet dere positivt første gang?

 

Takknemlig for innspill!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Jeg testa positivt første gang lørdag 23.august. Da var det akkurat 28 dager siden sist mens. Har termin 5.mai. Så da har vel du termin noen dager etter mest sannsynlig:)

 

Forstår det er lenge å vente til UL med å få et nøyaktig svar på når terminen er! :)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg har heller ingen aning hvor langt jeg er på vei, sist mens var 27.juni, men har hatt lange sykluser siden eg sluttet på p-ring, dvs har hatt syklus på alt fra 37-54 dager. så jeg tror jeg er ca 8 uker, men jeg velger å bli her i mai-klubben og eventuelt flytte meg over i april-klubben etter termin.

 

Har symptomer som om jeg skal være i uke 8, men det er jo umulig å vite for vi er jo alle forskjellige.

 

Gleder meg til å bli kvitt kvalmen, har nå kastet opp i to uker, og er sykemeldt :(

 

men april eller mai-barn er det samme, det blir like gøy uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...