*chilly med baby i magen* Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 i dag kom TR etter 45dagers evighetssyklus.. mange negative tester og frustasjon! godt å kunne komme i gang med 3 pp nå etter MA i juni, håper alle gode ting er tre..=) hva gjør dere andre med ustabilesykluser for å finne ut når dere har el?? har bare 5el tester så lurer på når det er lurt å starte testingen for å få klaff!
Dotten Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Så bra da! Ikke ofte man er glad når tanta kommer Har ok syklus så kan ikke hjelpe deg der.... men du bør nok ha maaange el-tester liggende om du er usikker på når i syklusen den er. Den kan være tidlig, ca midt i ev. veldig sent, så om du skal klare å finne den, må du nok ha mer enn 5 tester. Kjøp på billigetester.no, så blir det ikke så dyrt! Lykke til!
Snoopy :o) Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Du kan evt prøve akupunktur for å få en stabil syklus. Har hørt at det har hjulpet mange. Jeg har fått akupunktur for migrene, mere energi og fordi jeg ønsket meg en liten spire. I dag fant jeg ut at jeg har en liten spire i magen og for migrenen og energien har akupunkturen gjort underverker. Jeg anbefaler det virkelig. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå