Gå til innhold

Barneklipp og pris (samme som 3-5)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kva betaler dykk for å klippe 4-åringer, gutter??? Betalte kr 305,- og synest det varn svindyrt - tok jo berre 10minutt!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

295,- ...og jeg har to gutter som ofte må klippes ;)

Skrevet

men forrige gang betalte eg190,- og det var på samme plassen. Blei heilt satt ut då eg fekk vite prisen, men då var jo håret klippt av:-(

Skrevet

Snuppa skal klippes til lørdagen, sist mener jeg vi betalte kr 180, hun var 4 år i juni:)

Skrevet

Mener jeg betalte 260 sist sønnen var til frisøren.. I sommer ha vi klipt han selv med maskin.. Så kan godt være prisen ha gått opp.. For prisen for å klippe meg hadde gått opp iallfall.

Skrevet

Vi betaler 130 kr pr gutt.:-)

Synes det er en grei pris, tar ikke lange tiden med en kort gutteklipp.

Skrevet

Jeg har klippet de selv og mannen min har brukt maskin på de. Jeg håper det er lenge til vi må bruke frisøren så dyrt som det er.

Skrevet

Koster mellom 100 og 150 her :) Men klipper som regel selv :)

Skrevet

brukte å klippe gutten min på grønland i oslo, da vi bodde der, betale aldri over 100 kr...

Skrevet

Vi betaler 199,- Han er 3 år da, men tror nok at prisen er den samme på alle slags barneklipp. Veldig fornøyd vi. Syntes det var litt dyrt helt til jeg så en sammenligning av frisører i Aftenposten (vi bor i Oslo). Dyreste lå vel på rundt 450,- kr. Og det er jo kjempedyrt ! Ellers så vet jeg at om en går på frisører feks på Tøyen, Grønland, Gamlebyen - så kan en få barneklipp ned i 75,- kr. Vi er imidlertid så fornøyde med hun som klipper han. Samme frisør som jeg har, og like i nærheten av oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...