Gjest Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Har du kunst på veggen, i såfall hva og av hvem?
prekæs Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Jepp. En konsekvens av en tidligere jobb. og en forkjærlighet for loppemarked og gamle blyanttegninger. I ettertid har det vist seg at noen er ganske kjente. Er glad i keramikk og glasskunst i tillegg.
prekæs Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Forresten. Jeg har ikke mye..men kjøper jeg noe til heimen, en sjelden gang så er det som regel det..
Dronningen! Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 To malerier av Terje Risberg, to av magne augestad, ett av Beate petersen og ett av ukjent opphav....
danieI Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 ikke på veggen, men har 3 på kjøleskapet, alle verk av stine b.
prekæs Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Jammen det er jo koselig. Har maleri fra barnehagn på hylla over tv sjøl. til almen beundring:)
Gjest Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Ehm, det teller vel kanskje ikke sånne greier som man kjøper på skeidar? Men joda, oldefar var kunstner så har noe av ham, samt av bestemor som er hobbykunstner;)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Vi har endel, hovedsakelig grafikk siden vi ikke har råd til enkeltverker;) Har av flere av frysjakunsterne, samt noe av slektninger av min bedre (ihvertfall hakket mer finkulturelle) halvdel og noe av (for meg) ukjent opphav, orker ikke finne det ut akkuratt nå, men det er helt sikkert sånn passe anerkjent ettersom min kjære kultursnobb vil ha det på veggen:) Til og med lillebopens kunstsamling begynner å ta form, hun er eier av et stort bilde av Eirk Annar Evensen og et av Randi Eilertsen:)
Huldretuss Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 To av Terje Risberg! Akkurat det har jeg også :-)
Patetica fåkksi Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 Alt som henger på veggene her i huset har jeg malt. Hmm.
Tokatter_USA Skrevet 2. september 2008 #11 Skrevet 2. september 2008 Masse. Noe selvlaget, noe byttet til oss, noe av svigerfar, og noe av mormor, samt noe arvet. Svært lite kjøpt, siden vi selv er utøvende kunsthåndverkere og har ingen penger :-( Men det hender jeg kjøper en fin kopp i ny og ne :-) (Ikke akkurat til å henge på veggen, men kunst like fullt.)
prekæs Skrevet 2. september 2008 #12 Skrevet 2. september 2008 Har du en hjemmeside eller noe som viser kunsten din? Hvis du tør å sende meg en pm. Er snill jente jeg..og legger det ikke ut noen steder. Bare av egen interesse:)
børdi Skrevet 2. september 2008 #13 Skrevet 2. september 2008 ja , har min egen kunst på veggen.... :-)
Northernlights Skrevet 2. september 2008 #15 Skrevet 2. september 2008 Kan jeg også få se?? =o) Jeg har noe kunst på veggene, men det meste er malt av mine barn. Og er selvsagt priceless! I minneboka fra barndommen min har jeg en kjapp tegning m/hilsen fra Håkon Bleken. Det synes jeg er en artig liten kuriositet.
prekæs Skrevet 2. september 2008 #16 Skrevet 2. september 2008 Du har også pm. Det må jeg si. Fine saker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå