ChellBell - har født! Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Noen som blogger gjennom svangerskapet eller som skal? En venninne gjør det på babyblog.no og det virker som en genial nettsted
Kikki1982 Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Hei! Vi har bare vanlig blogg gjennom blogspot.com, så det blir jo litt om svangerskapet der, men ikke en egen baby-blogg. Har tenkt på å lage en egen, ny blogg når jenta er født, eller det nærmer seg litt mer, men tror jeg kommer til å bruke blogspot da også, er veldig fornøyd med den. Skal sjekke ut babyblog.no og se om det kan være aktuelt.
lin76 Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Eg kjenner ikkje til babyblog.no, men har vanleg gravidblogg her: http://linsbarn.blogspot.com/
ChellBell - har født! Skrevet 3. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2008 Jeg bruker også blogspot til "vanlig" blogging, og er superfornøyd med den. Har en egen blogg til bryllupet der også. ) Kanskje like greit å holde seg til det man liker og kjenner best da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå