Gå til innhold

Noen her i uke 15 :)

GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Noen i uke 15 her? :), eg er akurat idag 15 uker på vei:) etter ul i uke 11, så har termin 25. februar 09, noen andre? .. Hvordan går det me deg? har kansje magen bjunt å sprette frem? det har den ikke på meg:( men så er eg førstegangs og da, mn magen er opplåst så det er jo større pga det da:P, mn det teller jo ikke:P

Har du fått ul time? har fått den 2. oktober eg, så enda en mnd ijen å vente, håper vertfall magen har komt til da:)

Tenkte egentigt at dette kunne ver en liten skravletråd da;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 15+5 i dag :o) 2. gangs og magen har begynt å vise godt selv om den er litt kvapsete ennå. UL 25. september og termi 20. februar. Føste svangerskap kom magen før UL så den er nok rett rundt hjørnet tenker jeg. Vært på Februarklubben 09? Mange der med termin ca samme tid :o)

Skrevet

hmm, md var litt rart. begynte på uke 15 i dag jeg men har ikke termin før 3 mars..

Skrevet

hm? Regner du fra mens eller befruktning?

Skrevet

jeg er 15+2 (ca) :) har reknet ut termin selv til ca 23 feb :) men blir vel litt korrigert etterhvert ;)

skal på ul imorga å se om vi ser hva vi får ;P *spent*

Skrevet

hei:)

jeg har temin 22 februar er 15 uker å 3 dager. har fått time til ul 29 sep. gleder meg til å få det unna vei, e litt nervøs. jeg har fått en kjempe mage, men dette er min nr 4 så det har kanskje litt å si på det.

lykke til på ul:)

Skrevet

jeg har termin den 26 februar. har fått time 25 sept. har fått mage, venter nr3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...