Gå til innhold

Kremt.. flere med tre barn som tenker på en til??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lille er blitt to uker og gubben og meg er enige om at vi ønsker oss en liiiiten til om to tre år. Blir fjerde i rekka da. ;)

 

Har faktisk ikke lyst på to tette, da jeg vil kose meg med tiden da den lille er liten. :)

 

Men er det flere som ikke er helt ferdig med produksjonen? *ler*

 

 

forte seg å trykke på anonym knappen.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har to barn fra før og samboer 1 fra før, og nå har vi vårt lille fellese ilag. Han er 13 dager idag :)

Jeg tenkte nå er det nok unger, MEN så greier jeg ikke helt å slå meg til ro heller med det hehe.

 

Her er det snakk om at han skal sterilisere seg når vi er ferdige med unger da.

Nå har jo vi 4 til sammen. hans sønn og vår fellese er 4 år mellom. Mine to er 7 og 9, så han blir en attpåklatt når hans sønn ikke er her på en måte. Så hadde jo vært kjekt med et helsøsken til han også. som blir mere jamngammel..Men han har jo 3 søsken da som er veldig glade i han :) Så han lir ingen nød akkurat ;)

 

Men det holder sikkert med de vi har hehe.

Jeg omtrent klamrer meg fast til vår lille og tenker uff blir dette min siste baby? Stygt redd jeg blir babysjuk igjenn ja hehe.

 

Vi har ikke helt diskutert om det er stopp eller ikke, bare jeg som har

slengt i løse lufta at 4 er vel nok :) Så det er nok den siste babyen ja ..snufs ..

 

Trykker på annonym jeg også hihi..lell jeg er nok lett å gjenkjenne med disse opplysningene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille baby er snart 24 dager i dag, og dette var min 2. I tillegg har mannen en fra før, så nå har vi 3 tilsammen...

Men gjett om jeg tenker på flere ja :) Tror nok det blir en liten til om noen år... Må jo prøve på en jente også :o)

 

Drømte faktisk en noe foruroligende drøm i natt, at jeg skulle få min tredje før denne fyllte året. Altså tre stk på tre år! håhå! får håpe jeg ikke er sanndrømt...

 

Jeg får være modig jeg da, og signere med nick, hehe ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,vi har nå 3 tilsammen,jeg har en på 7 fra før,og så fikk vi to tette,med ett år mellom akkurat,en jente og en gutt.

Minsten er 4 uker idag,holder på og finne en prevensjonsmetode som en blir fornøyd med,ønsker ikke en til med det samme,men man kan vel ikke si sikkert nå,kansje om noen år,jeg er vel fornøyd med de barna vi har fått,litt tidlig og kutte strengen når man er 34 og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...