MiLady Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Himmel, hvis dette er riktig det jeg kjenner inni magen min, som en luftboble, så kjenner jeg junior. Men himmel skal junior være så aktiv i uke 21-22 ?(husker ikke helt hvilken uke jeg er kommet i) Jeg kjenner denne bobla ganske ofte, på ca 10 min så kjenner jeg denne boblefølesen 3-4 ganger. Jeg kan ikke tenke meg at det er luft heller for det er liksom midt i magen, litt under navleområdet... Og så kjenner det det veldig på natta og når jeg våkner så er jeg liksom i tvil om det jeg merka var junior eller bare noe jeg har drømt...
fru furu med kongle Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Jeg er 20+5 og her er det full aktivitet både dag og natt. Har vært det i noen uker Kjennes godt utenpå magen også
Phu Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 kjenner masse liv jeg og, og i går kveld fikk mannen og kjenne liv.... Han ble så stolt..
MiLady Skrevet 1. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2008 Jeg synes det bare er så rart at det liksom skal være så mye liv så plutselig, hadde liksom forventa meg at det skulle komme litt nu og da. Er vel ganske så sjokkert og overrasket, og jeg sier hele tiden til meg selv at det må jo bare være luft jeg kjenner og ikke noe annet. At det er enda en stund til at jeg skal kjenne liv og at det ikke skal være så mye
fru furu med kongle Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Tror nok det er like vanlig at det er mye liv, som at det er lite liv Synes det er fantastisk å kjenne at det romstrerer rundt inni magen. Selv om det mange ganger holder meg våken om natten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå