Karomamma Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Det har jeg hatt i dag!! Attpåklatten og jeg har sittet på verandaen midt i storbyen og nytt den friske luften (!), drukket kaffe og spist eplestang. Det var så koselig at vi jammenmeg glemte å spise lunch. Og det er da ikke likt oss Og tusen takk for deilig brød! He he, jeg kan jo ikke være særlig flink til å ta et hint heller... Tenk å komme på besøk med et brød og så ikke få servert lunch en gang... Hællemåne, sorry altså Takk for besøket Neste gang blir vi en større gjeng, tenker jeg!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Hihihihi, det brødet var faktisk en gave til dere som bor i verdens koseligste leilighet i den grønne oasen midt i byen! Ikke ment som et hint verken til det ene og det andre, bare så du vet det;-D Jeg er like blid med kake og deilig yummiekaffe jeg:-) Tusen takk for meg ja, kjempekoselig var det og deilig med noen timer (sånn ca 3 som raste avsted) med skravling og latter. Det er godt for en tuppe fra landet det vet du:-) Nå er vi vel hjemme og lille rosa var supergiret etter en morsom dag på stor avdeling. Hun var i fyr og flamme da vi kom inn og bablet i vei og skulle fortelle alt hun hadde gjort! Herlig å se jenta si så lykkelig og glad:-) Så tydelig at her blir det gøy. Styrer i barnehagen som jeg kjenner godt fra før og "gamletante fra babyavdelingen" satt og koste seg med henne og en bok da vi dukket opp og de koste seg jammen de også:-) Ikke ofte de får tid til det fortalte de:-) Så da var igrunnen alle sammen blide i fjeset og lette i kroppen:-) Koselig å se igjen han morsomme mannen din også forresten!!
♥Snulder Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Næmmen så koselig da!!! Jeg er sikker på at latterkulene kom like tett som luseeggene jeg så i håret på en innsatt i dag....hehehe.... Og det var temmelig tett altså;=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Så koselig. Alltid hyggelig med litt selskap til kaffen. Pussig det der, for når jeg og Klatten var på tur i forrige uke så rakk ikke vi heller å spise lunsj..... Mulig vi skravler og ler for mye????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Kniiiis..........hvordan kan du gjette det da?
♥Snulder Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Hehe.. dere er for godt oppdratt alle sammen.... Ikke prate med mat i munnen vet dere!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Ja nettopp sånn er det! Og ikke skal man ta det siste stykket på fatet heller, så det så!!!
Karomamma Skrevet 1. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. september 2008 Men brødet jeg fikk i vertinnegave (akk, det hørtes litt borgelig ut...) var skikkelig godt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå