Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Ligger her på sofan, og plutselig kommer det skikkelig tak i høyre side, kun der nå så går det over så kommer det igjen.. merkelig men så vondt når det står på. men snakk om 2 sekunder så er det over, og det går altfra 2 sek til minutter så kommer det igjen.. men kun høyre side i dag.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. september 2008 Mens jeg lagret innlegget nå hehe kom det noen tak i venstre side også..
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Har hatt noe sont eg også, mest i venstre side, og det varer fra sekunder til minutter, for 2 dager siden hadde eg veldig mye av det, mn da i hele nedredel av magen, mn forsjellige tider.. Det skal vist bere var livmoren som strekker seg, ikke noe farlig er 15 uker på vei
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2008 Kanskje det bare er det ja, det skjer jo mye der nede.. får håpe alt er bra..
birrisj05.02.09 Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Det skal gjøre litt vondt å lage et lite menneske Er nok bare livmora, har kjent akkurat det samme selv..
Gjest Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Kan med stor sikkerhet fortelle deg at det bare er livmorbåndene (ligamentene) som strekker seg - og vokser! Det merkes mest på høyre side, pga. at livmoren "snur" seg mot hø. side når den først begynner å vokse for fullt. Et kjempefint tegn, selv om de fleste blir redde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå