Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Min sambo har to barn fra før på 8 og 11. Vi har et felles barn på snart 1 år. Det jeg har lyst til er at vi 3 drar til fotografen og tar bilder av oss. Jeg har veldig lyst til å gi min familie et bilde hver. Spesielt siden min mamma har etterlyst det. Problemet er bare at jeg kvier meg til å spørre min sambo om dette, for jeg er redd han krever at vi skal ha med alle barna noe jeg ikke har særlig lyst til. Syns dere det er ok, å ta med kun fellesen?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Klart du skal ta bilde sammen med mannen din og ditt barn, bare dere tre, dine foreldre har da ikke den store interessen av å ha hans barn hengende på veggen eller!? De henger jo på veggen hos to andre sett besteforeldre allerede, hvorfor skulle ikke dere tre gå til fotografen sammen!? Jeg kommer selv til å sende julekort o.s.v. av meg ,min mann og vårt felles barn til mine venner og kjente, det har da ikke noe med at man utelukker hans barn eller ikke, det er jo bare at min side ikke nødvendigvis må ha bilde av oss fem, de kjenner ikke hans barn og har knapt hilst på de. Tenk ikke på det, dere har vel sikkert bilder av hans barn hjemme hos dere selv. Lykke til hos fotografen!!
<3 girls <3 Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 det samme har eg og tenkt på,men eg har lyst å ta bilde av bare barna..når nå vår 2 er fødd..han har ei fra før som er 5..vi har ei på 2 og venter ei til nå i oktober.. eg hadde tenk å gjøre det sånn att eg tar bilde av alle 3 og kun av vår 2 også..då har eg av alle.. har også tenkt å gi julekort og tenkte da att då gir eg kort av alle 3 til hans familie og bare "mine 2" til min familie..
ana baroma Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Nå har ikke vi tatt noe familiebilde, men søskenbilde ble tatt da snuppa skulle ta 1-årsbilde. Noen av han alene, noen med de to sammen og mange med vesla, siden det var hun som liksom var hovedpersonen denne gangen. Og det syntes jeg faktisk var helt riktig for oss:) Når det gjelder julekort, så ble det sendt julekort av begge ungene i fjor til både min og min manns familie. Men vi inkluderer min stesønn så godt vi kan, og han er ofte med når vi reiser på besøk til min familie. Han får også julegaver fra de, og det gjøres svært liten forskjell. Men her er vi en familie på fire, ikke tre!! Mine foreldre har også bilde av stesønnen min på veggen, han betyr mye for dem, og de betyr mye for han. Så enkelt er det hos oss:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Vi er jo til tider familie på fem vi også, men hans særkullsbarn er så store å de er her så sjelden . Min familie og mine venner kjenner ikke hans barn heller så for meg ville det vært lite aktuelt å sende ut familie bilder til de av oss alle fem. Det har vel litt med hvor ofte foreldrene møter mannens barn o.s.v. vi har jo alle forskjellige familierelasjoner oppi alt dette med mine,dine og våre barn. Til min manns familie er det jo naturlig å sende bilder av alle sammen.. Tror alle må gjøre som det passer for dem selv, uten at noen skal si at det ene eller det andre er riktig, for det er jo det som føles ritkig for en selv som teller. gjør det du selv ønsker du!! Din mann har helt sikkert forståelsen for at du ønsker bilde av dere tre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå