Mamma til Amelie og Januarbaby Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Jeg har så lyst på sånn gammeldags stellebord.Sånn du bretter ned stelledelen og underer sånn gummi badekar ikke balje. Noen som har ide om hvor jeg kan få tak på det?
Gjest Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Jeg mener jeg har sett det på nettet et sted, men husker desverre ikke hvor :-( Men har du prøvd finn? Dersom du kan ha brukt da... :-)
Mamma til Amelie og Januarbaby Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 Brukt gjør ikke noe. Får kikke litt mere på finn:)
Gjest Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Skal si ifra om jeg kommer over det igjen :-)
LivetErEnLek Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 De selger sånne her i byen (tønsberg) på "Liten" Har også sett dem i reflex sin katalog.
Mamma til Amelie og Januarbaby Skrevet 1. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2008 takk det skal jeg sjekke:)
Gjest Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 http://www.babyplaneten.no/kategori.php?kategori=19&subkategori=41 Sånn du mente?
edvina har fått en gutt Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 jeg leter også etter dette, alle forslagene er jo med hard badebalje under, regner med at du mener bare en sånn myk platikklomme. Håper noen her inne vet hvor....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå