Gå til innhold

Mange som er sykemeldt her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til legen onsdag, er så sliten at jeg klarer ikke ta meg av familien eller ha noe sosialt liv etter jobb.

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sykemeldt i 2 uker til pga svangerskapskvalme og bare lurer på om det blir litt lengre sykemelding på meg.

Har ikke sjans å gjøre noe som helst nå for tida,dårlig med husarbeid å sosialt liv.

Skrevet

Jeg:0( Har vært hjemme i 2,5 uker pga av svangerskapskvalme + + , og har fått ny sykemelding i dag, så da blir det to uker til med avslapning. Og forhåpentligvis så er kvalmen historie og jeg kan begynne å fungere litt igjen.

Skrevet

Jeg ble sykemeldt for en uke i går....pga svangerskapskvalme. Når en orker knapt å være sammen med sin egen unge har en ingenting på skolen å gjøre (er lærer....)

Skrevet

Jeg er også aykmeldt pga svangerskapskvalme... har vært sykmeldt i 2 uker, pluss denne vi er i nå, men regner faktisk med at det blir noen uker til... Var kvalm 5,5 mnd siste svangerskap, men håper selvfølgelig ikke det blir sånn denne gangen også...

Lykke til alle dere damer med kvalme, vet det er kjipt, men de sier det går over ;-)

Skrevet

Har vært sykemeldt i 2,5 uke pga svangerskapskvalme. Hjalp en del mot kvalmen. Men formen min går veldig opp og ned. De periodene hvor jeg er kvalm er det veldig godt å bare holde sofaen med bøtta ved siden av, men når jeg føler meg litt piggere blir det utrolig kjedelig. Da blir jeg stresset og så stiger magesyra. Er sykemeldt et par uker til, men håper å kunne gå over til gradert sykemelding snart. Tror det blir verre å gå tilbake til jobb om jeg blir for lenge borte, er redd motivasjonen min synker nå når det er så mye annet å tenke på.

Skrevet

Jeg har vært sykemeldt siden dag 1... Dvs så snart jeg fikk positiv test. Ha hatt to tette SA, og legen mente på jeg burde ta det mer med ro. Var ok de første ukene, men nå begynner det å bli kjedelig... Er sykmeldt på 6 uka... Er i forholdsvis bra form, men noe mer sliten og trøtt enn vanlig... Blir fort lange dager nå. Sykemeldt i over 2 uker til og... Begynner forhåpentligvis på jobb igjen da.

Skrevet

hei! Jeg er sykemeldt pga kvalmen og at jeg er så innmari sliten! Var absolutt ikke sånn forrige gang,men deter tydeligvis veldig forskjell.ble sykemeldt denne uka også må jeg bare se an hvordan formen er til mandag igjen. jeg håper det går over snart:) men uansett om det varer lenger eller ei så er det jo verdt det når alt kommer til alt:) lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...