Fru HottenTott♥♥ Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Her i huset blir det reinsdyrskarbonader med viltsaus, poteter, grønnsaker og makaroni til sønnen..
Trollkatt Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Hørtes godt ut... Vi skal ha restefest, vi. Ørret med grønnsaker i fløtesaus, wokede grønnsaker med nudler, også må vi prøve å bli kvitt brødet ved å lage ostesmørbrød. Har masse poteter vi kan steke opp og. Da blir det god plass i kjøleskapet igjen
~~DoraDora~~ Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Kylling, villris, grønnsaker og bearnicesaus
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Her har de andre spist laks. Jeg skal snart prøve å spise litt.
metaMORfose Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Vi har spist kylling, pommes frites og salat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå