Gå til innhold

Mandagens middagstråd.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset blir det reinsdyrskarbonader med viltsaus, poteter, grønnsaker og makaroni til sønnen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes godt ut...

 

Vi skal ha restefest, vi. Ørret med grønnsaker i fløtesaus, wokede grønnsaker med nudler, også må vi prøve å bli kvitt brødet ved å lage ostesmørbrød. Har masse poteter vi kan steke opp og. Da blir det god plass i kjøleskapet igjen :)

Skrevet

Kylling, villris, grønnsaker og bearnicesaus :P

Skrevet

Her har de andre spist laks. Jeg skal snart prøve å spise litt.

Skrevet

Vi har spist kylling, pommes frites og salat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...