Fru HottenTott♥♥ Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Her fant vi ut idag tidlig at junior skulle være hjemme sammen med meg idag. Han er så sinnsykt snørrete, og når han nyser kommer det alle steder.. Vært sånn noen dager, så ettersom jeg hadde fri idag så ble han også hjemme. Først så lå vi lenge på sofaen, leste bok, så litt tegnefilm også sov han i 30 min. Så ha vi malt masse bilder på papir (skal ramme inn og gi bort i julegave). Etterpå fant jeg frem perlene mine, tenkte jeg skulle lage ett smykke eller to: Sønnen fikk også lov å være med, og det syns han var kjempe stas. Han var flink - så nå går jeg med et kjempe fint smykke rundt halsen laget av han. Ettersom været er så topp som det er fant jeg ut at vi kunne ikke mure oss inn, så vi gikk ut i hagen i noen timer. Han lekte i sandkassa, klatret litt på huskestativet osv - jeg satt å solet meg og leste blad.. Nå skal jeg rydde litt i heimen før mannen komme hjem fra jobb, også får jeg vell starte med middagen om 30 min ca..
Regnbuens barn™ . Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Jeg sitter her med vondt i munnen, har trukket en visdomstann og dritvondt nå som bedøvelsen er ute.. Har i tillegg tatt Braziliansk voks idag. SÅ idag har jeg fått utfordret smertegrensa mi!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 Ohoi - ja da ha du fått testet smertegrensen din litt da ja.. )
Trollkatt Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Du, Regnbuens barn, kanskje du kan anbefale salongen der du ble vokset? Hater å vokse bikinilinjen, så jeg må gå til noen jeg vet er hyggelige... For øvrig har jeg bare vært lat i dag. Vasket litt klær og nå har jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke har gjort mer. Men skal jo ta det med ro og, da. Har jo bekkenløsning og er sykemeldt. Er jo en grunn til den sykemeldingen...
****T**** Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Krangla med storebror, tatt alle leikane men han har fått dei tilbake (vore grei gutt i nokre timer). Gått tur med begge gutta. Klipt storegutt, kjøpt hjulbolt til bilen og laga middag til alle!!!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Vært på jobb, gjort ørlite husarbeid der. og noe papirarbeid sjefen satt meg til å gjøre. Gikk hjem fra jobb rett før kl 14.00, og har lagt i senga under dyna til nå nettop.
metaMORfose Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Jeg har spist lunsj med svigermor. Veldig koselig. Ellers har jeg ikke gjort noe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sånn kan det gå Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 Har vært på jobb og føket rundt hele dagen så etter at jeg kom hjem har jeg ikke gjort noe. ;-)
Regnbuens barn™ . Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 Bor du i Oslo Trollkatt? Jeg går på Waxing Palace i Pilestredet rett over høyskolen. Gikk på Oslo hudpleieklinikk på Majorstuen før, men jeg "ble med" hudpleieren min over til Waxing Palace. Tanja på Waxing Palace er veldig hyggelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå