Gjest Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Når kom symptomene dine og hvilke symptomer kjente du? .......tror dere det går ann å ha symptomer 7 dager etter evt befruktning?
Gjest Mammamoms Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Hei! Jeg testet positivt da jeg var 4+5 på vei. Da var det jo 5 dager over termin, og jeg hadde kjent mensliknende murring i en drøy uke. I begynnelsen trodde jeg jo at mensen var på vei, men blodet kom aldri, og murringen fortsatte dag for dag. Etter jeg hadde testet positivt kom vel trøttheten og litt ømme brystvorter som de neste symptomene. Men dette er jo veldig individuelt, så jeg kan ikke helt svare deg på når man merker de første symptomene.
Babyønske �� Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Fikk menslignende murringer nederst i magen 9 dager etter eggløsning(ingenting tidligere enn det). Hadde også hatt ømme bryst siden eggløsning, men det var som vanlig, så tenkte ikke noe over det akkurat. Dette var det eneste som vedvarte etter IKM. Murringene ga seg rundt IKM 11 dager etter eggløsning fikk jeg svaaak positiv billigtest, testet på ettermiddag. Neste morgen fikk jeg tydelig positiv vanlig CB.
Gjest Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Jeg er litt usikker på murringene startet, men jeg tror det kan ha vært søndag for litt over en uke siden, tror det da var eggløsning. Nå er det mere tak i eggstokkene nesten som om jeg skal få mensen hvert øyeblikk. Men det er lenge til mensen, faktisk helt til 12 sept. På den andre siden har jeg i sommer og våres fått mensen litt oftere enn 28 dagers syklus skulle tilsi. Har vært nede i 21 dager faktisk. Jeg får drøye en uke og så teste. (men jeg klarer ikke det, vil vite nå, hehe)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Om jeg teller fra UL termin min så ble jeg kvalm 9 dager før jeg ble befruktet og var også helt sikker på at jeg var gravid 1 uke før testen slo ut positiv. Symptomene var kvalmen, svimmelhet og svake mensmerter/magesmerter. Men fortvilende å teste for tidlig da om man bare får negativt...Lykke til til deg, håper du er gravid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå