Gå til innhold

Barnefar på gjesterom


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bare lurer på om pappaen sover på samme rom som dere?Min sambo legger seg på gjesterommet når han skal på jobb, for å være uthvilt til jobb.. På en måte forstår jeg det, men da faller alt nattestyr med babyen på meg.. Nysgjerrig å høre hvordan andre gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her sover vi på samme rom og i samme seng. Men jeg har faktisk all jobben på natta, han skal jo på jobb. Men tror ikke han våkner når babyen våkner, jeg tar babyen før det...har en sånn knø-baby, som ligger og gnur og stønner lenge før han skriker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trudde mannfolka var sånn som sov seg igjennom barneskriket jeg :)

 

Det gjorde min ex med mine to, og min nåværende samboer han har ingen problemer med å sove på rom ilag med oss han heller. Alt nattstyret havner på meg unasett. Er jo jeg som ammer..

Men min er sjømann da, så han MÅ ikke tidlig opp. Min ex jobbet på land og måtte tidlig opp, men gikk greit det også ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her i huset ligger vi i samme seng og pappaen tar sitt om natta også:)

det gjorde han med nr.1 også, så vi bytter på å stå opp. men det skal sies at poden får flaske så er jo mulighet for pappaen til å hjelpe til, er jo ikke så lett når man ammer!!!! han gjør seg ingenting av å stå opp og syns det er ålreit, så jeg jeg klager absolutt ikke!!

han har sovet på gjesterommet to netter, men det har vært pga storebror som ha våkna av skrikinga til minstemann. så de har lagt seg der for at han skal få sove og være uthvilt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo greit at han sover der en gang i blandt slik at ha får sovet ut før jobb. Jeg ser det slik at den som hjemme og i perm bør ta banret om natten. Vår plan er at jeg tar nettene selvklart:) som er hjemme, og i helgene tar vi en dag hver...Han sover ut og sover lenge lørdag morgen og så kan jeg sove litt på søndag:)

 

Da får vi også begge to litt ekstra kosetid med stell på morgenen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og pappaen sover sammen, og har babyen på 4 uker i egen seng på min side. Jeg tar opp babyen og ammer, mens pappaen har ansvar for skift de nettene det trengs. Han tar også noen runder med henne når hun skriker på natta. Min jobb er i hovedsak å amme henne hver tredje time. Ganske greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...