Gjest Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 ...jeg så et hjerte som virket:) Har vært veldig bekymret for MA pga. brun utflod og smerter når jeg går og står oppreist, men det viste seg å være ubegrunnet:) Så nå krysser jeg fingrene for at alt går bra videre, og at jeg fortsatt ser et bankende hjerte når jeg skal på ny UL om 5 uker:) Er så lettet, føles som om en stor stein har blitt løftet vekk fra skuldrene mine! Så nå skal jeg prøve å nyte det, og roe meg ned litt!
Tigerlily79 Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Da er vi to letta sjeler! Jeg var også på tidlig UL i dag, og var veldig nervøs fordi da jeg var der for en uke siden, trodde jeg at jeg var 6+5, men de kunne ikke se noen ting. Det virker som jeg er ca 6+3 nå (ikke 7+5 som jeg først hadde trodd), og i dag så jeg en liten klump med et bankende hjerte. En fantastisk opplevelse! Grattis! Hvor langt har du kommet?
Gjest Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 7+3 ca. Han kunne ikke si det helt sikkert enda, får vel vite mer om et par uker. Er ihvertfall kjempeletta:) Godt det var liv hos deg og:) Får håpe det fortsetter sånn, for oss begge!
annhelen Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Min tur på onsdag som kommer. Tidlig UL pga to SA. Har akkurat samme følelsen som de to andre gangene mtp symptom. Får symptom og så forsvinner de. De ømme brystene som eg hadde i sist uke er der ikke lenger, kvalmen som fikk meg til å være hjemme fra jobb er der ikke lenger. Så dere kan trygt si at eg kvir meg forferdelig. Skal i utgangspunktet være akkurat 7 uker på vei på onsdag!!! Kryss fingrene alle sammen. Ps. Har dere masse symptom??
Gjest Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Har non symptomer, heldigvis:) Vond i puppene, mensmurringer, kvalm, trøtt, ikke matlyst osv. Gjør ingenting, så lenge alt er bra:) Lykke til på Onsdag! Håper det går bra, skal krysse fingrene for deg:)
Venterispenningpånummerto Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Jeg var svært nervøs for dette jeg også på grunn av manglende symptomer. Tok ul og der var det et hjerte som hoppet i full takt. Jordmoren sa til meg at det var ganske normalt å føle veldig med symptomer den ene dagen for så føle omtrent ingenting den neste. Ikke bekymre deg nå Lykke til:)
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Jeg var på tidlig ul forrige uke fordi jeg hadde null peil på hvor langt jeg var på vei. Har nemlig ikke mens... Den innvendige ul'en var ødelagt, så jeg måtte ta utvendig. Og da var det litt vanskelig å se noe som heltst igrunn... Hun tippet jeg var +-6uker, og skal tilbake igjen neste uke for mer nøyaktig måling med innvendig =)
annhelen Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Sitter og griner........ AV GLEDE. Lillegullet sitt hjerte slo så fint. Fantastisk! Skulle få komme tilbake om to uker, og så i uke 12 om eg ville. Alt for å slippe den endeløse bekymringen. Er akkurat 7 uker i dag, og termin 24 april!
*nurket* Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 Hei hei vært på tidlig ultralyd i dag på grunn av blødninger... Legen fant TO graviditeter, Et lite hjerte banket i den ene den andre var vanskelig å se, er sååååååååååååååååååå spent på om det er to spirer der inne. skal tilbake om to uker å sjekke. Er også 7 uker, har termin 23. april:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå