Gå til innhold

Er ingen graviditeter like?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom man hadde bekkenløsning første gang, får man det garantert andre gang?

Og er det store forskjeller på svangerskapene?

Veldig takknemlig for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

So far føles mine ganske like, hehe (snart 16 uker med 2. mann). Jeg er like kvalm og det er nestne like lite som hjelper (litt bedre å spise litt og ofte denne gangen mens jeg forrige gang ikke merket forskjell på det). Men jeg liker annerledes mat denne gangen, kynnerne kom tidligere og det samme med bekkentrøbbelet mitt (ikek bekkenløsning/låsning, men jeg kjenner ubehag ved visse ting). En av mine beste venninner er kommet litt lenger enn meg og foreløpig har hennes svangerskap forholdt seg ganske likt til hverandre. Men så hører jeg om motsatt også, så det varierer sikket mye fra person til person...

Skrevet

Mine to graviditeter har vært veldig like. Men så har jeg ikke noen plager som kan gjenta seg heller...

Småkvalm i starten begge gangene, stuptrøtt med begge to og det er vel egentlig det hele :-)

Er halvvegs i det andre sv.skapet nå, og så langt er det ingenting som tyder på at det ikke skal gå like greit som det første gjorde.

Krysser alt av fingre og tær og håper at det samme gjelder for fødselen også ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...