mamarama og lille banan Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 dere som bruker denne, hvordan farge bruker dere? på www.blivakker.no har de 9 g. til 249 kr, er det veeeldig små krukker eller?
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Hei. Jeg har vært en fast bruker av denne over lengre tid(prøvde for første gang for ca 3 år siden). Den størrelsen er den normale, og for meg så rekker den i minst 2 mnd. det skal jo egentlig ikke så mye til av den heller, utifra det produsentene sier..
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 glemte å skrive ang farge. Jeg har mørkt hår og brune øyne, ikke så veldig mørk i huden da..heller mer vanlig nordisk.. og jeg bruker medium beige.. utover vinteren går jeg nok over til medium..
*Super*Mamman* Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Jeg har den som heter fairly light. Har veldig lys hudfarge. Krukken har holdt lenge hos meg iallefall.. Har brukt den i ca 3 mnd, og det er masse igjen. Kjøpte den på ebay.com, betalte da ca 150 ink frakt.
mamarama og lille banan Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2008 ok, takk hmm, jeg har grønne øyne og lys brunt/mørkeblondt hår, ikke så veldig lys hud. de hadde ikke beige på blivakker, der het de fair og light de som er aktuelle for meg... hvis du ser på linken her: http://www.blivakker.no/Default.aspx?mfid=132&mgid=191&mfpgid=191
*Super*Mamman* Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 http://search.ebay.com/search/search.dll?from=R40&_trksid=m37.l1311&satitle=i.d.+bareminerals&category0=
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 vel, jeg hadde ikke kjøpt noen av de der. da hadde jeg heller sett en annen plass på nettet/kjøpt på parfymeri(selv om d sikkert er dyrere). kan ikke fordra å ha en foundation som gjør meg blekere enn jeg er. Da jeg startet med den, ble jeg anbefalt å gå for medium,fordi det visstnok er den som passer folk flest..eller noe sånt.. men d er klart, d er jo hvert sitt valg.. du kunne jo prøvd å gått på et parfymeri eller hos hudpleier og spurt hvilken farge de synes du skal ha i den..hvis de fører det merket selvfølgelig..vet at parfymelle hvertfall gjør det..så kan du jo velge selvhvor du vil kjøpe d etter d...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå