Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Hva er dette? Noen slags "babysang" (men kanskje med mer bruk av instrumenter) eller?
dolly29 Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 tror det er sangsamling for de minste. Kan tenke meg at det er gitar og andre instrumenter der. (har vært med jobben og det var slik der). Skal være veldig kjekt.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 Takk ) Har en venninne jeg i hovedsak har mailkontakt med for tiden og hun og sønnen hadde begynt på dette. Fikk liksom ikek helt noe inntrykk av hjemmesiden så måtte bare spørre )
Mollybegolly Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Her i byen er det et tilbud som kulturskolen har for babyer fra 0-6 mnd, det er temmelig populært. Foreldren (som regel mor) synger og bruker avogtil instrumenter. Fint sted å lære barnesanger, men det er kjekt på frelsesarmeen også -selv for ikke-aktive kristne ;-)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Trodde det var vanlig babysang. Vi skal begynne på torsdag Jonas og jeg- men det er sann som er arrangert av kirken/menigheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå