Kulå Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 En liten prinsesse, Pernille, kom til verden fredag kl 19.47. 3538g, 48 cm lang. Ble satt i gang to uker før termin pga sterke bekkensmerter og ryggplager. Var litt moden, men ikke nok til at de kunne ta vannet så jeg fikk først modningspille, kl 10.15. Fikk en del gode kynnere etterpå, men ved neste vurdering hadde ikke så mye skjedd så det ble en ny pille, litt senere enn beregnet, kl 16.15. Etter en time med sengeleie fikk jeg klyx, og den gjorde sitt til at riene begynte å bli effektive. Er usikker på klokkeslettene etter dette, men det gikk iallfall fort når det satte igang, og vondt var det. Brukte kun lystgass, noe som jeg egentlig ikke syns er smertelindrende, men det hjelper meg å puste. Noe jeg gjorde til de grader. Hehe, som en hval sa mannen.De regnet 1 time og 15 min i aktiv fødsel. Hardt når det sto på, men for en fantastisk følelse akkurat i det hun sklir ut, og ikke minst etterpå. Revnet så vidt det var, men slapp og sy. Var veldig bevisst på å ikke presse for fort og hadde gitt beskjed om det til jordmoren også. Lykke til alle dere som skal føde : ) Mvh
Røde Sonja Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Gratulerer! En riktig stor liten Pernille!
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Gratulerer så mye med overstått fødsel =)
Gjest Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Gratulerer så mye med vel overstått fødsel og lille Pernille ) Kos dere i tiden fremover
jinte1983 Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Gratulerer så utrolig mye! Kos dere masse i tiden fremover, tida går så fort! Klem til deg og Pernille
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 gratulerer så mye!! =) godt å høre at fødselen gikk bra!!!!!! =) hørtes veldig lik ut på den som jeg hadde med første egentlig! jeg sitter her like gravid som sist du hørte fra meg =) håper det snart eg overstått for meg å! men uansett, GRATULERER MED PRINSESSA!!!
ChellBell - har født! Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Gratulere!! Så koselig og så bra at alt gikk fint og at du fikk en fin fødsel )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå