Maud Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 ... og du blir liten, da kan du få denne jakka. Den er litt liten til meg, men den er jo kul, så da kan du få den". Der viste Lillebror omsorg både for meg og den kule jakka hans ;-) Å tenke at tid er sirkulært, kan jeg huske at Storebror også gjorde. "Mamma, når du blir liten og jeg blir stor, da skal ikke du få sjokolade av meg heller" er en klassiker her i huset :-D Hvorfor skal tid være en lineær greie, det hadde jo vært morsomt hvis vi kunne bli små igjen?
tebekaa Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Du er jo ganske liten allerede, så da kan man jo tenke seg hvor liten du blir etterhvert. Kanskje jakka blir for stor for deg? Men sjokolade trenger du ikke bekymre deg for, for det skal du få av meg. Så mye du orker;-)
Maud Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 Takk for tilbudet om sjokolade. Så mye jeg orker, det var ikke verst. Jeg håper vel egentlig at jeg ikke blir så mye mindre. De har liksom ikke klær som er brede nok i barneavdelingen ;-)
tebekaa Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Ikke no' problem! Kjøp voksenstørrelser og noe pakker stryketape så er det bare å klippe riktig lengde til armer og bein, brette og stryke. Går så fint så! Barneklær er ikke noe morsomme, for de er ikke beregnet til sjokolade-fråtsing... Barn får jo sjokolade bare på lørdager, stakkarene!
Trollmora Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 He he he det er sant med den tiden, du! Lillebror er nok en fin person som har lært mye om omsorg av mamaen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå