Gå til innhold

når dere ble gravide....


Anbefalte innlegg

Skrevet

forandret utfloden seg da?event når??og når kom resten av symptomene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hatt endret eller særlig mer utflod nei. Bortsett fra litt siste ukene, da har det lille jeg har hatt blitt litt mer tyntflytende. Er 23 uker på vei.

 

Symptomer har jeg hatt minimalt av hele svangerskapet. Nå om dagen er det kun voksende mage som forteller meg at jeg er gravid egentlig. I begynnelsen hadde jeg kun mensmurringer(rundt IKM) og ømme bryst(fra eggløsning til ca uke 10).

Bittelitt kvalme om morgenen(spydde aldri) fra uke 8-12.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...