storebror og junibaby=) Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 forandret utfloden seg da?event når??og når kom resten av symptomene??
Babyønske �� Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Har ikke hatt endret eller særlig mer utflod nei. Bortsett fra litt siste ukene, da har det lille jeg har hatt blitt litt mer tyntflytende. Er 23 uker på vei. Symptomer har jeg hatt minimalt av hele svangerskapet. Nå om dagen er det kun voksende mage som forteller meg at jeg er gravid egentlig. I begynnelsen hadde jeg kun mensmurringer(rundt IKM) og ømme bryst(fra eggløsning til ca uke 10). Bittelitt kvalme om morgenen(spydde aldri) fra uke 8-12.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå