Gå til innhold

MBTsko mot bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det ha noe for seg?

Jeg går kun med joggesko for tiden, og det hjelper bra (selv om det ikke er så morsomt da...) , men kanskje disse skoene er enda bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såvidt jeg vet har de veldig god effekt dersom du allerede har trent deg opp til å gå på dem før du får bekkenløsning. Når bekkenløsningen allerede er der er det dessverre for sent... Mener å ha lest en link om dette inne på bekkenløsningdebatten. Du blir sikkert litt klokere av å lese der enn å høre på meg...;)

Skrevet

Hei Endorfina.

Jeg bruker slike sko på jobb. (Sykepleier på med avd) mye tråkking på harde gulv. Kjøpte dem for 3 uker siden når jeg begynte å kjenne smerter i bekkenet. synes jeg kjennte bedring første tid, men nå er smertene tiltagende. Kan jo være de ville vært værre om jeg ikke hadde brukt slike sko. De gjør meg i alle fall bevist på hvordan jeg går. Jeg synes derimot ikke de er noe gode når jeg må stå masse. Da merker jeg godt trykket under fotsålene.

Kort oppsumert :) De er gode å gå i, usikker effekt på bekkensmerter, og de er KJEMPE DYRE.

Skrevet

De er verdt hver eneste kroen sier jeg! Nå har ikke jeg bekkenløsning( tror jeg!!) men MYE smerter i nedre del av korsrygg og lyske. Og disse skoene er de eneste jeg kan gå i når bikkja må ut på turen sin, og jeg på jobb etterpå! (men som det ble nevnt over her, du har antagelig VONDT i ben og rygg hvis du har de på en hel dag første gang, og har bekkenløsning fra før av:S)

Skrevet

MBT sko er sko som det trenges trening for å kunne gå på, og må ikke brukes i lengre perioder i starten, da kan vondt bli verre veldig fort. Du kan få problemer med anklene og det gjør det bare verre enn idag. MBT er helt suverene sko, om du har "trent" deg opp å gå på de før du har fått for stor plager, men tror ikke du vil bli kvitt de plager du allerede har fått.

Men om du ønsker å prøve MBT sko hadde jeg heller tatt meg en tur inn til Euro sko de har noen tilsvarende modeller som er ganske mye billigere.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...