Gå til innhold

TENNER!!! :D


su-su-susa-i-hodet m/rampegutt

Anbefalte innlegg

Da er de første tennene på vei =)

Syns jeg har kjent litt klumper nede i gommene, og i dag syns jeg han var ekstra sutrete, så sjekket i munnen hans.. og joda! Kan kjenne det øverste på en av fortennene, og tror den andre vil følge ganske snart. Da det tydeligvis plager han endel freste vi avgårde til apotek og fikk tak i dentinox. Og det virker heldigvis! :D

Og tannbørste og tannkrem ;))

Han er 5,5 mnd.

 

Et spørsmål: Kan man gi paracet om han blir veldig plaget??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det kan man. Jeg ga jenta mi en Paracet da hun fikk tenner for et par mnd siden og det hjalp. Sjekket med helsesøster og hun sa det var helt i orden så lenge man fulgte dosseringen på pakken =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med de første tennene til gutten din :) her venter vi i spenning. Har siklet, klødd og tidvis vært irritert i flere måneder. Kjenner ingen antydninger til tenner, men dentinox hjelper allikevel.. :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er de sikkert like rundt hjørnet hos h*n og, gutten vår har også holdt på i månedsvis med sikling og biting. =O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min har fått de to tennene i midten nede:) godt at dem kom for han var ikke enkel å ha med å gjøre før tennene kom:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemann født 15.mars får og tenner.Idag kan den ene kjennes gjennom gommene.Han var sutrete for 1-2 mnd siden..men i det siste har han klødd men vært rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...