Gjest Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Må bare dele det med noen!!!!:-) Ringte adopsjonsforeningen vår med noen spørsmål jeg hadde. Har trodd (Etter min FATALE hoderegning) at vi sto som nr 19 i kø til tildeling, men så forteller jaggu meg dama at vi står som nr. 14!!!!!! Ja, så det er lov å juble sammen med meg her! Hahaha, bare 13 stykker foran oss i køa da dere!!:-) :-) Som jeg gleder meg<3
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Så spennende!! Ethvert rykk fremover i køen, stort eller lite, er et framskritt:o) Fått noe perspektiv på sånn ca når dere kan forvente tildeling?
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 så flott jeg har aldir hatt noe som helst forhold til adopsjon så vet ikke hvor lang tid det dreier seg om men det er jo flott at dere får et barn til dere snart
Gjest Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Litt vanskelig å si, men til våren er mye gjort tror VerdensBarn. Men de kan jo selvfølgelig ikke love noe... Men dette var et stort rykk for vår del, så nå er vi bare glade!
Odine! Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Så bra! Har venner som har adoptert, eller skal adoptere, så vet hvor laaaang tid det kan ta.
saratussen Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 så morro=) har dere barn fra før eller?? Hvor skal dere adoptere fra da??
Gjest Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Ja vi har et barn fra før, som begynner å bli ganske stor:-) 10 år er hun nå. Vi skal adoptere fra Thailand!:-)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 mitt nick? er egentlig gift nå da men får ikke bytta nick heller...
Gjest Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 Var mer sammensetningen gifteklar gravid og kvalm jeg fant morsomt:-) Min type humor!:-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. september 2008 #11 Skrevet 1. september 2008 Må forresten spørre om en ting til; tildeling er når man får beskjed om at man har fått barn (gutt/jente), men ikke fysisk får komme og hente enda, ikke sant?
Gjest Skrevet 1. september 2008 #12 Skrevet 1. september 2008 Ja det stemmer:-) Man får en haug med bilder og helseattester o.l:-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. september 2008 #13 Skrevet 1. september 2008 Så spennende! Søstern til venninne venter også på tildeling og har vel jul som sånn generell ca tid for tildelingen. Husker jeg leste en artikkel om ei som ble mamma på denne måten og fikk tildelingstlf mens hun satt på bussen. Jeg måtte jo bare grine - lot meg jo heeeelt rive med )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå