Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hemm, lurer fryktelig på om jeg er gravid.. Hdde siste menstrasjon den 21. juli. Så burde vel tatt en test snart. men er fryktlig redd for å bli skuffet hvis jeg ikke er det... Er det noen andre som føler eller har følt det sånn? (Er vel helt sikkett det:) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Maribe.

Jeg har det sånn :o)

Skulle hatt mensen i går og pleier å være i rute, men denne gangen føles det litt andeledes og er litt kvalm osv. Men er så redd for å ta en test. For jeg vet at jeg går helt ned hvvis jeg ikke er det. I dag har jeg kjøpt tester men aner ikke når jeg tør å ta en.

Har du tester i hus?

Skrevet

Det er det jeg ikke har og nå er jeg på jobb.. Blir helt gal av å tenke på det. Skuffelsen vil bli stor:( Er 11 dager siden jeg skulle hatt mensen da, så har vel kanske utsatt det vel lenge nå? Jeg trodde jeg skulle fått mensen på lørdag, siden jeg hadde smerter som minnet om at det var menstrasjon som var på tur..

Skrevet

Jeg skal følge spent med på resultatet.

Lykke til og krysser alt jeg har.

Skrevet

Hei! Når jeg begynte med folat så ble mensen forsyvet med 10 dager.. Trodde seriøst at folaten hadde hjulpet meg med å bli gravid, men tok feil der.. :) Men det var jo bare vi som hadde bommet grådig på EL.. Den var jo 10 dager senere enn vanlig.. :) Testet 9 dager etter IKM, trodde jeg ville få positiv test.. Men neeeida.. Nu har jeg sluttet med folaten,jeg vil ikke ha en syklus på over 5 uker!! Skal begynne med de igjen så snart jeg blir gravid,, hvis jeg noen gang blir det..

Ville ikke ødelegge forhåpningene dine, bare fortelle deg hvordan jeg har hatt det..:) Vi har prøvd siden desember 07. Har en liten gutt på litt over 2år.. =) Så jeg vet hvor utrolig fantastisk det er å være gravid- for så å bli foreldre, det unner jeg alle! =) Og ønsker alle dere lykke til med prøvingen!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...